3 Haziran 2013 Pazartesi

Posted by Unknown |


Bakma öyle titriyorum satırlarımı yazarken
ağlamaklıyım birazda sevdiğim bir başkasında
gülüp geçti yanımdan çıkmadı hiç sesim bile
lanet olsun ellerim tutmuyor bugünde bee

Güneş battı gülüm gel sersefilim harbiden
acımıyorsan eğer bana vur öldür be sahibem
senin elinden olacak ölüp gidersem eğer
çook çekti bi kızı sevdi ölüp gitti desinler

Uyku girmez oldu gözüme safdım inandım sözüne
yalanlarla boyanmış bir aşkı getirdin önüme
utanmadın mı sen oynadın ya benimle
kör olsaydı gözlerim de görmeseydim başka elde

Canım yanar bilmeyinki yaram fazla kanamasın
ben bir deliyim kafamda bi dünya
gidip kafasına bir kurşun sıksam olmuyor
istemem ki dünya güzeli yaşam canıma zor geliyo

Madem ayrılık bizimdi tamam kaderimiz çizildi
usulca gittiğim yolda engebeler benimi seçti
kördü gözün onada tamam sen bu sevgimi görmedin
ben bir ayyaş oldum ulan çekil senide bitirirm

Saçma sapan geliyo şimdi seviyorum diyodun ya
herşeyin bir yalandı lan kızım bi git kapımdan
ben bir sokak şahiriyim her sözüm bana bin kefil
kaldırımlar yatağım oldu ihtimal esmer kefil

SOKAK SOKAK GEZERİM GİTTİĞİNDEN BERİ
İMKANSIZ AMA BİR UMUT SANA BENZEYEN BİRİNİ GÖRÜRÜM DE
SUSADIĞIM SENSİZLİĞİMİ BİRAZCIK GİDERİRİM DİYE
KER BELADA HİSSEDİYORUM KENDİMİ

Bİ PARÇA MUTLULUK KIRINTISI SENDEN NE OLUR
GÖZYAŞLARIMI DİNDİR İSTEMİYORUM
UFAK Bİ TEBESSÜM ET
GÜNEŞ DOĞSUN O AN BANA

SANİYELER SÜRSEDE GÜLÜŞÜN
BENDE HATIRLARA BEDEL BE KADIN
YÜREĞİMİN BOŞ SOKAKLARINDA
SENİ HAYKIRDIM

KAĞIT KALEMİ DANSA KALDIRMIŞ
SEN DURURKEN SENSİZLİĞE YAZIYORUM
BİR BİRİ ARDINA YAKTIĞIM SIGARAMIN
DUMANI BİLE SENSİZLİĞİ RESMEDİYOR BANA.


0 yorum:

Yorum Gönder