3 Haziran 2013 Pazartesi

Posted by Unknown |

Bir Sonbahar Akşamıydı Baba 

Alışılmışın Dışında Bir Hüzün Kaplamıştı Heryeri 
Çıkarsızca Yaşanan Sevdalar Bitmişti Artık 
Hani Camdan Cama Bakışmalar Vardı 

Hani Sevda Kokulu Mektuplar Yollanırdı 
Şimdi Ne Oldu Baba? 
Herkes Bi Sevda Türküsü Tutturmuş 
Kimin Eli Kimin Cebinde 

Yokluk mu Mertliği Bozdu Baba 
Sevdamı Ağır Geldi Bu İnsanlara 
Yoksa Yoksa Yağmurlu Bir Havada 
El Ele Tutuşup Yürümek Varken 

4 Lastikli Hurda Yığınanımı Satıldı Aşklar Baba 
Anlamıyorum Hani Aşk Galip Gelecekti 
Sevenler Yürütecekti Bu Adaletsiz Dünyayı 
Şimdi Adaletmi Bu Baba 

Baba Bende Sevdim Be 
Hem de Ölümü Kucaklamışımda Haberim Olmamış 
Biz Varlıklı Olmadık Be Baba 
Ama Şerefimizden Onurumuzdan Bir Parça Koz Vermedik Namert Eline 
Şimdi Düştüğümüze Bakma Dillere
Bizde Yorulduk Baba 
Hasretin Ağır Yükünü Sırtlamaktan 
Her Gece Yaş Yerine Kan Akıtır Olduk Be Baba 
Acizane Bi Evimiz Vardı 
Umutlarımız Yaşanmamış Sevdalarımız Vardı 
Sen Vardın Baba Sen 
Şimdi Bakıyorumda Bi Arkaya Ne Umutlarımdan Nede Senden Bir İz Var Geride 

İzliyorum Evet Çocukların Bile Dönüp Bakmayacağı Dünya Dedikleri Saçma Sapan Oyunu 

Ne Yaptık Baba 
Neden Varız ve Neden Yoksun 
Ben Bulamadım Bi Çare 
Anlayamadımki Olup Biteni 
Neyse Baba Sen Üzülme 
Sevdalar Bitmiş 
Bülbül Bile Güle Feryad Ederken 
Kahpenin Ş*refsizin Bizi Yıkması Çok Koydu Be Baba 
İznini İstiyorum Çok Konuştum 
ve Artık Ayrılık Vakti 

Dönüşü Olmayan Bi Ayrılık 
Yolum Uzun Sende Yoksun Zaten 
Tek Başımayım Baba ve Özür Diliyorum 
O Kara toprakta Seninle Yatamadığım İçin 

Seninle Yatamadığım İçin OFFFFFFFF

0 yorum:

Yorum Gönder