3 Haziran 2013 Pazartesi

Posted by Unknown |

Tam 19 yıl dur da dinle 
Büyüdüm gardaşım acılar içinde 
Felek vurdu bi kere ona sözüm yok 
Para pul deme bana hiç de gözüm yok 
Pencereden bakar ağlardım ben 
Babam gel de gidelim bu şehirden 
Yokluğun içimde büyük bir ateş 
Su veremedim gullerim soldu hep 
Anam aglar geceler bana zindan 
Dost dedikte yüz cevirdi bize lan 
Küskünüm artık ben bu hayata 
Dışlanan olduk hani gariban ya 
Babam deyipte tutamadım elinden 
İlk okul cagında öldü bu beden 
Herkes gülüp eglenırdi annem 
Bense bir köşede ağlarım yeniden 
Kader örmüş ağını hayata sahip 
Bölüştük ekmegi her dalım garip 
Yoktu kimse maddelerde cazip 
Dumanda boguldu ali baba şahit 
Kan kokuyo bu rap damar işlendi 
Dilde takat olsa ben tükendim 
Yazıldı yazımız tek bir kalemdi 
Yine ölmedim ben ecel gücendi 
Kar yağardı sevinirdim ben hep 
Beyazlar örtüsü gelirdi bu sebep 
Birden karanlık hayat küskünü 
Anam bağırırdı kirletme üstünü 
Ne yapsın anacım yoktu elbisem 
Kirlenirse yarın onu giyemem 
Ben böyleyim aga yanlış tanımam 
Evet büyüdüm ama tek bir başıma 
Yoktan var ettim ben hayatı 
On yasında kaybettim babamı
Ben kıyacaktım canıma dur dedim 
Korktum yaradan dan onu bildim 
Delikanlı yürek bir kıza tutuldu 
Para yok diye sürtük darbe vurdu 
Vay be aslanım ne güne kaldık 
Gariban olma dünyada biz anladık 
Savaştık evet ama biz çok yıprandık 
Her gün üste üstüne yara aldık 
Harama el uzatmadık hiç bir şekilde 
Belki bundan olsa gelir darbe 
Perde kapanacak hepinize bir gün 
Oyunu oynayın bizimki sürgün 
Unutmadan söyleyeyim kardeşim 
Hayat cok kısa ne olur üzmeyin 

Kardeşim anlat bu gecede bitmez 
Esrar kokan beden dur bilmez 
Biz ki ateşleri dize getirirdik 
Yüreğim yanıyor kor olduk eridik 
Hatırlar mısın üç yıl önce 
Tanıştık el ele ölümün içinde 
Biz ki buralarda simdi yalnızız 
Olsun yine biz omuz omuzayız 
Gördüğünüz kadarıyla esmerin 
Ukala diyorlar ben ole değilim 
Evde bir hüsran anam çaresiz 
Kapılar kapanır üzerime sessiz 
Büyüdük dostum bizde sevgisiz 
El uzatan olmadı dedim ya kimsesiz 
Böyle gidiyor koyduğumun hayatı 
Kışın donardık ekmek parası 
Çocukluğum benim duman altı 
Hayallerim evde hep kilit altı 
Yorganı cekınce hayat basardı 
Babam sabah gelip uyandırırdı 
Biz öle büyüdük var mı ötesi 
Esmerde olmasa Kürşat'ta kim ki 
Selamın aleyküm esmer maruz 
Raple hayata yaptım taruz

0 yorum:

Yorum Gönder