17 Temmuz 2013 Çarşamba

Posted by Unknown |



Yanmazmı Bu Yüreğin Biterken Ben Böyle
Hasretten Sözlerim Acıtır Bırakmaz Ellere Yar
Yanımda Olmadın Yine..(x2)


Şimdi Senli Hayallerde Dolaşıyorum Ben Yine
Hasretin Kapımda Düştüm İşte Ben Yine Dillere
Umursamaz Taş Kesilir Kalbin Her Zaman Ki Yerde
Sevgiyi Hak Etmedin Ezip Geçendin Öylece

Bir Rüyayı Andıran O Gözlerin Bu Sözlerimde
Ezber Etti Dilde Dindiremez Bi Boşluk İçimde
Yanmamak Kolaymı Böyle Severken Bu Şekilde
Durmasın Yazan Bu Elim Ne Yazdığını Bilmesede

Kimse Sormasın Umutla Bekledim Ben Her Gece
Düşün Bi Bak Ardına Ne Bıraktığını Anla Bi kez
Öyle Git İçimden Aşkını Alıpta Anla Biraz
Sarmasın Hayalin Unutayım Desem De Olmuyor

Sen Çıkınca Cümlelerde Ellerimse Titriyor
Bu Sende Varolan Beni Bırakma Ecel Gitmiyor..


Yanmazmı Bu Yüreğin Biterken Ben Böyle
Hasretten Sözlerim Acıtır Bırakmaz Ellere Yar
Yanımda Olmadın Yine..



0 yorum:

Yorum Gönder