3 Haziran 2013 Pazartesi

Posted by Unknown |


Aynı Filmi İzlemek Her Zaman Heyecan Vermez 
Dudaklardan Dökülen Her Söz Aşkı Bahşetmez 
Bende Bilirdim Usul Usul Gelmeyi 
Fakat Her Yol Aydınlığı Getirmez 
Ben Kıyamam Sana 
Gel Geri Dön Bana 
Sormadın Sen Beni 
Giderken El Gibi 
Yakışmadı Bu SAna 
BirGün Arayacaksın 
Sende Ağlayacaksın 
Bensiz Bir Baharda 
Duraklatmadan Dinle Şimdi Beni 
Hiç Uzatmadan Uzat Ellerini 
Vereyim Ömrümü Senin Ellerine 
Bir Kuş Gibi Çırpınıyorum İşte 
Gül Dikensiz Mutlu Olmaz 
Yabancı Bir El O Gülü Saramaz 
Garipserim Duygumu Akıl Almaz 
Seninleyim Diyen Bende Kalmaz 
Bir Varsın ama Birde Yoksun 
Bak Saatte 1 Ben Sana Yoksun 
Gece Oldu Kalemim Yazadursun 
YÜREĞİNE GÜVENEN BENİ DURDURSUN

ESMER MARUZ 

Sorunlarım Var Tam Kalbimden 
Çok Kırıldı Gülüm Senin Elinden 
Güneş Batıncaya Kadar Güzeldi 
Sende Gitmeden Önce Özeldin 
Şimdi Benim Yerimi Kimler Aldı 
Dilim Varmıyo Seni Eller Aldı 
Kömür Gözlerine Ben Doyamazdım 
Şimdi Bir Sana Hasret Kaldım 
Umut Oldu Şimdi Yaslı Baharlar 
Zaferler Senin ve Mutluluklar 
Her Bi Yaranın Faili Sensin 
Neyse Sen Bu Adamı Mutlu Bilesin 

ARSIZ BELA 

Ben Kıyamam Sana 
Gel Geri Dön Bana 
Sormadın Sen Beni 
Giderken El Gibi 
Yakışmadı Bu SAna 
BirGün Arayacaksın 
Sende Ağlayacaksın 
Bensiz Bir Barda

0 yorum:

Yorum Gönder