17 Temmuz 2013 Çarşamba

Posted by Unknown |


Gene ben yandım dağlar
Gene mi ben yandım dağlar
Yoluna canını versen
El kızı üç gün ağlar

Nakarat
Gene ben yandım dağlar
Gene mi ben yandım dağlar
Yoluna canını versen
El kızı üç gün ağlar

Arsız Bela nın Söylediği Kısım

Bir seni sevdim bir sana yandım
İnandım seni benim gibi sandım
Gözlerin varya beni kandırdı
İnan artık bu rüyadan uyandım
Kolkola dedik yollar ayrıldı
İnadına yaşadım aşk yarım kaldı
Şimdi kasma kendini üzülmedin
Ben değildim bu yolda ben yandım
İstesende beni bir daha olmaz
Emin ol bu yüreğim sana kalmaz
Sen deli canbaz böyle olmaz
Akıl almaz hadi git seni yaramaz
Halden anlamayanı kalp ne yapsın
Delidir yüreğim sevgi zararsız
Söyle şimdi ben mi oldum haksız
Yaptıklarına kalamadım sessiz
Çok düşündüm ama böyle gitmiyor
Çok konuştum ama fayda etmiyor
Kırıldı kalbim bu senin eserin
Yolu kaybettin ama güzelim
Oyundu sana göre artık bitti
Sonu geldi bu kez her şey değişti
Sağda solda arasan da bulunmaz
Bitti ir kere bu aşk bana yaramaz
Anlarsın artık ettiklerini
Herkes duydu bu çektiklerimi
Artık üzülmüyorum yeter demi
Başa gelen çekildi vede bitti
Ve şimdi sana mutluluk diliyorum
Senden çok uzaklara gidiyorum
Her şey gönlünce olsun hadi
Selamlar olsun seni bitiriyorum


Gene ben yandım dağlar
Gene mi ben yandım dağlar
Yoluna canını versen
El kızı üç gün ağlar

Nakarat
Gene ben yandım dağlar
Gene mi ben yandım dağlar
Yoluna canını versen
El kızı üç gün ağlar


0 yorum:

Yorum Gönder