24 Temmuz 2013 Çarşamba

Posted by Unknown | File under : , ,

Arsız Bela - Ömrümün Karası 2013 Video Klip Şarkı Sözleri



Nakarat

Sen Nasıl Ağlattın Bir Bilsen Halimi, Gittiğin Günden Beri
Nasıl da İnanmıştım Ben Sana Aldandım, Yazık Yazık Sana Yazık, Dönme Geri
Uğruna Harcadım Bu Canı Yolunda, Getirdin Beni Oyuna
Yazıklar Olsun Hem Sana Hem Bana, İnandım Bir Yalancının, Yalanına

Rap

Şimdi Dinlesin Herkes Yalancısın Yalan Kızım
Tertemiz Bir Yürek Buldun Oynadın Apansızın
Hayallerimi Dar Ağacında Sallanırken İzledim
Çaresizdim Sevdamın Cezasını Çektim

Uykularıma Müebbet Gözlerim Güne Hasret
Tek Bir Sorgu Sual Yoktu Dur Dedim Bu Cinayet
Ne Aldın Ne Bıraktın Giderken Hiç Düşünmedin
Yıkıntıların İçindeyim Kaybolup Gider Miyim

Tek Teselli Kadehler Bir Sarhoşun Dilin Desin
Git Çok Uzaklarda Kal Ne Olur Gözüm Görmesin
Çıkma Karşıma Delirdim Hayatını Bitirebilirim
Canına Kurban Olduğum Beni Katilin Edersin

Yalvarırım Git Bir Başkasın da Elini Görmeyim
Zarar Gelmesin İsterdim Saçının Bir Teline
Ben Ölürdüm O Gözlerinden Bir Yaş Düşer Diye
Şimdi Nasıl Dayanırım Bir Başkasıyla Görmeye

Şiir

Git Başımın Belası, Git Bu Ömrümün Karası
Beni Mi Buldun, Gönlümün Kapanmaz Yarası
Saçların Saçlarına Dokunmasın Kimse Benim Gibi Bakmasın Ne Olur
Hani Kendimi Geçtim Yanmışım Birde Görürsem El Ele Sizi Öylece

Nakarat

Sen Nasıl Ağlattın Bir Bilsen Halimi, Gittiğin Günden Beri ...!!
Nasıl da İnanmıştım Ben Sana Aldandım, Yazık Yazık Sana Yazık, Dönme Geri !!
Uğruna Harcadım Bu Canı Yolunda, Getirdin Beni Oyuna ...
Yazıklar Olsun Hem Sana Hem Bana, İnandım Bir Yalancının, Yalanına


0 yorum:

Yorum Gönder