17 Temmuz 2013 Çarşamba

Posted by Unknown |


Senin Bana Gereğin Yok Merhametin Yüreğin Yok
Yalan Olsun Senin Adın Git Ağlatma Derdim Çok

Anlatılmaz Ol İstedim Gördüğüm Bir Düş Gibi
Seni Yaşatmak Adına Yazdığım Bu Sözlerim Gibi
Sen Uzak Diyarların Ulaşılmayan Prensesi
Bense Yaralı Gönlümün Bi Nevi Umut Elçisi
Hasretin Kolaymı Sana Göre Bu Derdi Çekte Gör
Anlamadın Anlamakta İstemedin Sen Bi Kör
Geceyi Saran Matemin Bilançosuydu Gözlerin
O Sözlerindi Gün Işığında Beni Karanlığa İttiğin
Anlaşılan Sen Huzurlu Anlamadın Beni
Yaklaşan Ölüm Oda Gelmiyor Tıpkı Sen Gibi
Dualarım Senle Ölmek Arası Gidip Gelirken
Söyle Hangi Kolda Bekledin Benim Tükenmemi

Senin Bana Gereğin Yok Merhametin Yüreğin Yok
Yalan Olsun Senin Adın Git Ağlatma Derdim Çok

Acemi Celladım Bu CanımıAl Bırakma Bedende
Her Gün Ölmek İstemiyorum Artık Ulan Yeter Be
Bu Canı Yoluna Koydum Al Dedim Be Düşünmedin
Beraberinde Götürdün Uzun Bi Yol Üşenmedin
Kavgalıyım Yarınımla Kendi Yolumu Bulamadım
Kararlıyım Bugün Son Günüm Umutları Yaktım
Sen Bi Hayal Ol Benim Aklımda Gitme Bir Yere
Bende Böyle Delireyim Bi Çıkmazın Tam İçinde

Ne Adı Varmış Bu Sevdanın
Nede Bizi Tanımış Bu Şehrin Kahrolası Sokakları
Eşgali Bozuk Bir Aşk Birde Uçurumlar Bıraktın Bana
Suçu Yoktu Yüreğimin,Günahı Sen Diye Ağlamaktı Gözlerimin
Kurduğum Dar Ağacında Salllanırken Bedenim
Yinede Sen Diye Haykırmaktı Son İsteğim
Yaşattıklarınla Gittin !
Yaşayacaklarınla Mutlu Ol...!

Senin Bana Gereğin Yok Merhametin Yüreğin Yok
Yalan Olsun Senin Adın Git Ağlatma Derdim Çok


0 yorum:

Yorum Gönder