17 Temmuz 2013 Çarşamba

Posted by Unknown |


Yar beni ağlatır merhameti yok 
Öldüren bir zehir hiç adalet yok
Ben nasıl sevdim ah nasıl yandım
Kahroldum derdimden haberin yok

Anladım yokluğun en acı gerçek
Islanır gözlerim zormuydu sevmek
Hasretim sendin özlemim sendin
Ben sevdim sen buna değermiydin . .

Görmedim sen gibi bir hain asla 
Aldatan kandıran hep bir yalanla 
Yar beni sevmez yar bana gelmez 
Gelsen de ben öldüm fayda etmez

Şiir

Ah benim insafsız yarim 
Ne gözüm de bir damla yaş bıraktın
Nede dizlerim de sana gelecek derman
Hayallerimi sığdıramadığım bu şehirden 
Birde bakmaya doyamadığım gözlerinden 
Hiç bir hesap sormadan gidiyorum 
Bu şehri sana 
Seni de 
Ben olmayan yarınlara bırakıyorum 
Ve artık gidiyorum
Elveda yarim yüreğinden öpüyorum . . .

Hasretim sendin özlemim sendin
Ben sevdim sen buna değermiydin

Yar beni ağlatır merhameti yok 
Öldüren bir zehir hiç adalet yok
Ben nasıl sevdim ah nasıl yandım
Kahroldum derdimden haberin yok

Görmedim sen gibi bir hain asla
Aldatan kandıran hep bir yalanla 
Yar beni sevmez yar bana gelmez 
Gelsen de ben öldüm fayda etmez


0 yorum:

Yorum Gönder