17 Temmuz 2013 Çarşamba

Posted by Unknown |


Men Bilmiremki Sensiz Neyleyeceyem
Ölsem Derdimnen Ölerem Dözmeyeceyem 
Sinib talan Olmuş bu Ümüdlerimler
Gelsende Gelmesende Gözleyeceyem


Bugün sessiz ortalık çünki sensiz hayaller 
Hangi dilde anlatayım gel diyorum neden ben ?
Hiç mi duymadın tükendim bari değer ver 
Sevdim diye yapmadığın kalmadı lan yeter be 
Canımı sıkma istesem bu kenti başına yıkar 
Tüm hayallerim de yansa canı bırakır terkederim 
Evet ben deliyim sevdim unutmaz yürek benimle 
Söyle kaç yürek eskittin bunca sene için de

Bir kıvılcım gelde öleyim hemen yolların da 
Çok kırıldım o var bilirim şuan kolların da 
Beni düşünen bir tek anam o vardı hep yanım da 
Bırak düşünme diyor acımıyor musun canına
Durdu saatler konuşmaz aynalar da ben benimle 
Sen eskittin inan yüzümü alışıyoruz dertlerimle 
Gittiğine değer bi hayatın olsun tek ümidim 
Ben ve yoksul hayallerim ağlamayı da iyi biliriz


Men Bilmiremki Sensiz Neyleyeceyem 
Ölsem Derdimnen Ölerem Dözmeyeceyem 
Sinib talan Olmuş bu Ümüdlerimler
Gelsende Gelmesende Gözleyeceyem


Ben tükendim sen tükettin ak dolu saçlarım
Acımı hafiflet Allahım çoğaldı günahlarım 
Yarını bilmeden kendime zarar bi haldeyim 
Gözlerim onu beklerken çoğalır hayallerim 
Var gibisin bi yerlerde içim de en derin de 
Katil eder yokluğun bi boşluğun tam için de 
Sana her gün ölen bir adam var en ağır biçim de 
Kendime bir gün ölürüm elveda de yüreğime...


Men Bilmiremki Sensiz Neyleyeceyem
Ölsem Derdimnen Ölerem Dözmeyeceyem 
Sinib talan Olmuş bu Ümüdlerimler
Gelsende Gelmesende Gözleyeceyem

Arsız Bela & Dj Kral - Kaç Yürek Eskittin? 2013 Şarkı Sözleri



0 yorum:

Yorum Gönder