17 Temmuz 2013 Çarşamba

Posted by Unknown |

Arsız Bela - Hazan Başladı 2013 Dj Tolga Şarkı Sözleri

Nerdesin sevgilim hani nerde ellerin içimi yakma gel 
Olur ya ellere gücenirse kalbin hazırım durma gel

Her gecem bin keder ölümden daha beter ne yaparsın bensiz 
Bırakmadın seveyim kıymetini bilemedin yüreğim de hep yerin

Bir hazan başladı ömrümün bağın da sevebilirdin oysa
Ne hayaller kurardık ayrılığı bilmeden sonunu düşünmeden



Evet sensizim bugün içim de var bi endişe 
Çok belirsizim bu günler acımıyorum kendime
Çok mu doğru yaptın gidipte geriye dönmemekle
Söyle şimdi ben ne yaparım umutsuzca beklemekle
İçim de kalmasın bi doğru söyle bana 
Söylediğin o yalanlarını unutmadım ben hala 
Ben hayatı yaşamıyorum belli değil benim sonum
Masam da resmin uzakta kaldı bak kokun

Şöyle bi baktım da eskiye koca bir yalanmışım 
Her gülen yüz için en az bir defa yanılmışım 
Ah be gönlüm ne çektin umutlarını harcamışın 
Bitip tükendin artık yeter be yoruldum
Bu şehrin de gözüm de bir değeri kalmadı artık 
Huzur bulduğum sokakların da güneş doğmuyor 
Kader diyordum kader ne yapsın ulan vefasıza 
Ben gidiyorum al sivas bütün güzellikler sana



Bir hazan başladı ömrümün bağın da sevebilirdin oysa
Ne hayaller kurardık ayrılığı bilmeden sonunu düşünmeden 

Nerdesin sevgilim hani nerde ellerin içimi yakma gel 
Olur ya ellere gücenirse kalbin hazırım durma gel

Her gecem bin keder ölümden daha beter ne yaparsın bensiz
Bırakmadın seveyim kıymetini bilemedin yüreğim de hep yerin


0 yorum:

Yorum Gönder