3 Haziran 2013 Pazartesi

Posted by Unknown |

Demiştim yar;unutursun 
Sevdayı elde bulursun 
Beni derde salıp gittin.. 
Sende bir gün unutursun. 

Son bir şarkı yazdım ulan senin lanet aşkına 
gözlerinde yalancıydı inandım ya bakışına 
Haberini aldım bugün pişman oldu diyorlar 
benim gülüm soldu lan başkasıyla diyorlar; 
Yabancısın şimdi sen bakarmıyım gözlerine 
kadermiydi çektiğim dertliyim bugün yine 
Kimseler anlamazdı yerindende çok ayrı 
bittim işte mutlu ol sevdiğim beni yaktı 
Canım dedim,herşeyimdin unuttun öylemi? 
severdin bir amanlar,sevindirdin elleri 
Yazıklar olsun sana hatam neydi söyleyin 
elalimdin oysa sen haram nedir bilmedim 
Buydu belki suçum benim,affet özür dilerim 
böyle sevdim işte ben sen değerini bilmedin
Ben yanarım ağlarım,kimseler karışmasın 
poyrazım umutlarım nerdesin be sevdalım... 

Demiştim yar unutursun 
sevdayı elde bulursun 
Beni derde salıp gittin 
sende bir gün unutursun.. 

Beddua çıkmıyor benim dilimden Allah'ım 
Murad almasınki vefasız bu derdi anmasın 
Azrail tepemde dolaşıyor bu canımı almaya 
durun son bir kez göreyim başka birşey istemem 
Son dileğimdir bu benim söyleyin o zalime 
çıkmayacam karşısına uzaktanda olur be 
Gelinlikte giyersin ben göremem neyleyim 
Beyaz gelinlik senin ya ben kefende beklerim 

Allah'ım son bir kez göreyim ne olur; 
dizlerimde derman yok,kalbim atmaz durur 
Sevdiğim bir o vardı,oda şimdi mutludur, 
kimseyi rahatsız etmem son kez,son kez göreyim 
Son kez göreyim ne olur..

0 yorum:

Yorum Gönder