17 Temmuz 2013 Çarşamba

Posted by Unknown |


Arsız Bela Boşunamıydı Şarkı Sözü
Dön Bir Bak Arkana Ne Bıraktın Yar
Kırılmış Bir Dalım Yeşermem Gayri
Baktım Ki Ufuktan Cananım Gelmez
Boşunamıydı Bunca Emekler
Sen Gözlerimi Açınca Gördüğüm
Sen Dünyalara Bedel Canımsın
İki Arada Kaldım Ya Sen Ya Ölüm
İkiside Ölüm Rüyamda Gördüğüm
Eller Bilmesin Ne Çektiğimi
Ölüm Olsada Sevdim İnan Ki Gülüm
Yokluğun Beter Beni Boğar Bugun
Dardayım Yetiş Hayali Sürgünüm
Yaşamak Zor Bitmiyor Bugunler
Çare Varsa Sendedir Umıtler
Kırma Kolumu Kanmadımı Dön Gel Yar
Sensizlik Bu Bedenimde Titrer
Solmasın Adını Koydum Güllere
Bitmesin Dedim Bittimi Söyle
Şimdi Kim Sarar Seni Benim Gibi
Hasret Zor Soldum Gülüm Gibi
Dön Bir Bak Arkana Ne Bıraktın Yar
Kırılmış Bir Dalım Yeşermem Gayri
Baktım Ki Ufuktan Cananım Gelmez
Boşunamıydı Bunca Emekler
Kalmamış Sende Derdin Öyküsü
Merhem Ol Demem Zehir Gördüğüm
Sen Yaratmadın Beni Ey Zalim

Nedir Bu Çektiğim Nedir Halim
Karşılıksız Bir Aşk Bendeki
Biliyorumda İnsaf Et Be Zalim
Gözlerimde Yandıgım Hayalim
Son Deminde Şimdi Benim Hayatım
Birdenbire Durdu Dünya Sanki
Ömrüm Sevdiğim Buna Deger Mi
Çıkmazlar Aldı Goturdü Beni
Yedigim Darbeler Oldurdu Benı
Kimse Anlamadı Cektıklerımı
Yar Dedım Oda Anlamadı Ki Benı
Çok Görmüyorum Sende Haklısın
Garibim Çilem Var Çekerim Olsun

Nakarat:
Dön Bir Bak Arkana Ne Bıraktın Yar
Kırılmış Bir Dalım Yeşermem Gayri
Baktım Ki Ufuktan Cananım Gelmez
Boşunamıydı Bunca Emekler


0 yorum:

Yorum Gönder