3 Haziran 2013 Pazartesi

Posted by Unknown |

yanarim, Aglarim Kendi Halime Yar
Dünya Yalan Derdim Derdim Anlamadin Yar
Simdi Yoksun Gurbet Elde Ben Galdim Yar
Acilari Verdin Bana , Dayanamam Yar

Sen Yoksun ya Bak canim Aciyo
Aklimdan kötü seyler geciyo
Silahta tek Bir Mermi Var Be Gülüm
Skacamda Ellerim Titriyo
Korktugumdan Degil Ha Unutma
Seni Göremedim ya bu icim Yaniyo
Zalim baban vermis Bi Kötüye
Gurbet ellerde ömrüm Bitiyo
Derdime Derman Olamazki Doktor
Gönül yarasi Yandi Oldu Bi Kor
Sen beni Dertlere saldin 
Oysaki Sen benim icin bir candin
Ben sevemem ki senden Baska
Bu beden zaten bak paramparca 
gel bu canimi sen al gülüm 
Ben Yokum yasarken öldürdun
Hasretin Agir geldi kaldiramam
Bak ben bu canimi Topraga Verdim
Simdi senin hasretinle yasamam ne Derlerse 
Desinler Bu adama, kimse de Bu yarama
mehrem olamaz, GÖnul derdine Sevmeyen Anlamaz
ne Yapsamda ne Etsemde olmadi
Dsutum Yere Kaldiranim Olmadi,
Bendeki Bu Yürek oldukça Gülüm Hiç birsey 
Seni Unuturamadi !!
Bugun Yarin ölürum Dert Etme
Son bi kez Göreyim Gel Etme
Zordayim Gülüm Anlamiyosun
ben seni severim , sen beni sevme !
Yar Ben Artik Daynamiyorum 
Mezarima Gelme Istemiyorum

yanarim, Aglarim Kendi Halime Yar
Dünya Yalan Derdim Derdim Anlamadin Yar
Simdi Yoksun Gurbet Elde Ben Galdim Yar
Acilari Verdin Bana , Dayanamam Yar

Hey Sevdasini Cektigim Zalim,
Sen Yarali Sevdani Unuttun,
Sen açmamis Gülleri Kuruttun,
Ve Sen insafsiz Sen aci çektirdigin
Acilar Yetmiyomus Gibi Birde Gittin
Ellere Güldürdu !
Senki Benim Sevdigim,
Sen ki Benim Helalim
Nerdesin be tez vakitte gelir haberim
Desinler ki Sevdi de öldü , Sevdi de öldü ...

0 yorum:

Yorum Gönder