3 Haziran 2013 Pazartesi

Posted by Unknown |

Ağlamaaa yarr ben dayanamamm 
Yeterr yeterr dünya yalann 


Yeter artık dur sil gözsyaşını 
utanma artık kaldır başını 
bende usandım yüzüm gülmüyor 
çaresiz çağreler beni buluyor 
yaram derinden öylece kanıyor 
esrar bedenimi bugun de sarıyor 
anam dayanamaz benm bu halime 
dursun dünya bu canım çıkıyor 

Söyle şimdiye kadar nerdeydin 
bastımı tekmeyi bana geri geldi 
Allah'sız ben seni çok sevdim 
Yüce Rabbimden tek yeminimdi 
sen benm basımı öne eğdirdin 
ben sevdim sen dalganı geçtin 
geleceğimizdi aldı beteri 
sen tercih ettin o zengin p*çi

Senin gözün de belki de hiçtim 
son model arabayla gezdiremedim 
ama benm aslan yüreğim vardı 
senin gözün hep havalardaydı 
mutluluk benim için bi rüyaydı 
evlenecektik gözüm de kaldı 
saçlarını okşamak sevdaydı 
ali bitti smdi kefene sarıldı 

Söyle söyle şimdiye kadar nerdeydinn 
Sen sen benim başımı öne eğdin 
Ben mutlulugu sende aradım 
Sen iki kuruş için mi beni sattın 
Dayanamıyorum, usandım artık 
Nerden sevdim seni 
Bir kere sevdim,bin kere öldürdün beni 
Şimdi sana son sözüm 
Sende sev,sende yan benim gibi 


Ağlamaaa yarr ben dayanamamm 
Yeterr yeterr dünya yalann(2x) 

0 yorum:

Yorum Gönder