17 Temmuz 2013 Çarşamba

Posted by Unknown |


şimdi yarım kaldı tamam burda orda gardaşım 
ben anlatır bu dil kahır çeker bu dilde bitmez (ahhh) 
19 yıl önce başlamıştı bende terkediş 
ve bugun dünüm yamalarıyla sarhoşum 
biraz.unut beni bırak kaderimin esiri olmusum 
hergecen gün ölüme biraz yakınlık hisseder. 
durmaz oldu ellerim bir titremeyle sarhoşum 
yolumu bulamadım affedin çökültü gençliğim. 
başını sonunu getirin artık usandım bu dünyadan 
kahrolası yaşantımla savaş verin durmadan

bıkmadan usanmadan gör bir dostu yanmadan 
canı yanında anla sende kimse yokki bak yalan. 
huzurumu bulamadım günler geçmez oldu bak 
ateşe vermeyin beni küllerim savruldu lan 
deli gibi çek dumanla boğdur hücrelerimi yak 
kan kokar bi sende olsan katilinle tanış lan 
yan sanayi dünya hali alıştık be yoldaşım 
olmadı yokmu benimde bir sırdaşım 
vardı benim bi gardaşım 3 gün önce salladım 
tarihiyle adımı yazdım git bak orda mezar taşım. 
mertliğin sonunda gözü karaydı benim sevdiğim 
bu namertler ortasında bitti benim gençliğim 
kuru soğan yenir fakir bu sofrasında el uzatma 
yüreğimizle burdayız bak sende bizi yabana atma...



0 yorum:

Yorum Gönder