17 Temmuz 2013 Çarşamba

Posted by Unknown |


kalmasin hatirasi yuregimde sancilari
eger birgun severse yalancidir yalan yalancidir

sen benimle olmasanda ben seni ozlerim
seni severken sevmiyorum diye nasil soylerim
kaderimin oyunu simdi bedeni zorluyor
sen yoksun ya kalbim atiyor hic birsey farketmiyor
deliye dondu lan bu adam icin hic mi sizlamiyor
sakinim be bu aralar gecenlerde evine aktim
senden kalan her biseyini acimadan oyle biraktim
ellerim tutmaz belki sende bana hic acimadin
yollarin kapandi simdi biliyorum ki rahatsin
kocan olacak o adam sana yerimi aratsin
hatirla oncelerde biz diye birsey vardi
simdi senin yanlisina benim canimi yakti
unuturum belki ama sade seni 
yaptiklarin sol yanimda duruyor oyle sanki
kollarinda baska birisi kafama siksam deger mi ki
simdi mutlu ol sen bu benim son gunum
gozden gecirip herseyi son bir nokta koyacak olum
zamansizdi gidisler her bi yarayi sen actin
ben seninle mutluydum tesekkurler aglattin
ben seninle mutluydum tesekkurler aglattin ...

bak arsizim dinle bi benimde sevdigim evlendi
aradan uzun bir yedi yil gecti sonra tesaduf ya geri geldi
ben yazik oldu dedim bir kere 
doktum icimi basit bir deftere
vicdansiz dedim yetmedi
sitem ettim kar etmedi ona
yazsam sabaha kadar caremi
verdigi kizligi geri gelir mi ki
oydu cumlelerimin ozdesi oydu siirlerimin kafiyesi
anlam yuklemedi yukleme bildirmedi hic sebep sonuc
sakir sakir oynadi dugununde beni gordugunde hic tinlamadi
gozlerime bakti sanki siradan gulmustu birde hic utanmadan
neymis simdi seviyormus beni sevisirken aklin nerdeydi
ali anlayacagin bizler vallaha billaha bosa yaziyoz
kabul etmek lazim olanlari ske ske sindireceksin icine
yada cekeceksin ben gibi her gece
bi kapak bir duman bir kadeh derken bakmissin ki akmis yaslar
goz pinarlarin girmis devreye
hic uzulmedigin kadar uzulursun 
kalkacaksin ayaga sen guclusun

ve biz yine sevgiliye yazarken onlar yine ait olduklari yerde
sahiplerinin yaninda olacaklar
birsey daha var 
sen oyle buyuk bir sihirbazmissin ki ; beni bile kaybettin

kalmasin hatirasi yuregimde sancilari
eger birgun severse yalancidir yalan yalancidi



0 yorum:

Yorum Gönder