3 Haziran 2013 Pazartesi

Posted by Unknown |


Sevdamı Elinde Yaktın Yarım Sözünde Durmadın
Güller Açsın MEzarında Sen Ateşlerde Yanasın
Olmuyor Olmuyor Söyle Nerdesin Dayan Dedin
Kolay Mı Lan Ben Acımla Bekledim
Sen Değer Vermedin Ki Aşkımızın Şerefine
Sattın Sattın Evet Aşkı Bir Şerefsize
Ben Senin Kapında Bekledim Sabahlar Olmadı
Sevmişim Köpek Gibi Senin Umrunda Olmadı
Verdiler Bi Kara Kalem Elimden Hiç Düşmüyo
Sen Yuvanda Mutlu Ol Benim Yüzüm Gülmüyo
Bak Gülüm Ben Senin Gibi Parayla Yatmadım
Alnımın Teri Bir Parça Ekmek Oldu Napalım
Biliyorum Mutlu Edemedim Seni Ben El Gibi
Benim Büyük Servetim Bi Anamadım Be Dağ Gibi
Başım Dik Yürüdüm Senin Görmediğin Bu Yolda
Şerefsizlerin içinde Şeref Benim Gururla
Sen Bi Leydisin Bense Mahallenin Serserisi
Mezar Taşın Altın Olsa Son Durak Yerin Dibi
Allah’ ım istan Etmedim Sana Hiç Bir Zaman
Kader Dedim Her Acıya Dünya işte Çok Yaban
Zalim Biriyle Harcadım Kısacık Ömrümü
Aldı Gitti Bende Olan Garip Bu Gönlümü
Saçlarına Ak Düşünce Hatırla Sen Bu Adamı
Mezarımın Başında Ağıtlar Duyunca Mutlu Ol
Saçların Yolunca Bu Şakım Olsun Bir Hatıra
Yeter Lan Ben Öldüm Artık Okusun Bir Fatiha
Son Nefeslerimi Verirken Duyar Gibiyim Feryatlarını
Giderken Gülen Yüzün Şimdi Pişmanlıklarla Doğulmul
Sen Benden Gittin Ve Ben Sende Kaldım Ve Şimdi Ben Gidiyorum
Seninde Bende Kalman Dileğiyle Elveda Elveda Gülüm Elveda
Sevdamı Elinde Yaktın Yarim Sözünde Durmadın
Güller Açsın Mezarında Sen Ateşlerde Yanasın

0 yorum:

Yorum Gönder