3 Haziran 2013 Pazartesi

Posted by Unknown |

Beni benden aldın ey vefasız 
Yüreğimi yaktın sen insafsız 
Gidişin bu kalpte yaralar açtı 
Kim bilir gözlerine kimler baktı 


Arsız Bela 

Bensiz kal ben sensiz kaldım 
Sessizliğimle kendimi yaktım 
Hırçın yüreğim yanıyor ateşler 
Dön gel ben ıssız kaldım 
Geceler düşmanım oldu ezelden 
Sebebin yok ki gittin benden 
Dur yolcum dur sonun yok senin 
Hancılar değil geldimi zalim 

Esmer Maruz 

Ben yandım sana ben sevdim seni 
Sen yaktın beni neden be sevgili 
Kalpten değildi biliyorum zaten 
Diyemem desemde gelmezsin sen 
Ben uyanırdım seninle sabaha 
Ama sensizdim hayaldin oysa 
Hayale bile mahrum kaldım ben 
Söyle kadın söyle nerdesin sen 

Hangi kırılası koldasın şimdi 
Sarıyomu benim seni sardığım gibi 
Gözleri benim gibi sana bakarmı 
Benim kadar sana ağlayacakmı 
Af dileyeceksin sakın unutma 
Mahçup bi halde çıkma karşıma 
Sebebim sensin bunuda unutma 
Lanet yüzünde benim aklımda 


Esmer Maruz 

Gittiğin yolları ezberledim 
Geçtiğin duraklarda bekledim 
Senin sonun olmadım ki zaten 
Son durakta ben ölümü bekledim 
Mutlu kal adını aklıma yazdım 
Mutsuz kalacan sen uzaklarda 
Benim adım bile senin huzurun 
Kıymetimi bilemedin açık yolun 



Beni benden aldın ey vefasız 
Yüreğimi yaktın sen insafsız 
Gidişin bu kalpte yaralar açtı 
Kim bilir gözlerine kimler baktı 

Beni benden aldın ey vefasız 
Yüreğimi yaktın sen insafsız

0 yorum:

Yorum Gönder